Kevin Triguero

Kevin Triguero

Kevin Triguero

Kevin Triguero

TRÄNING: 4 övningar som ger dig större bröstmuskler

Kevin Triguero  |  Publicerad 2017-09-25 22:30  |  Lästid: < 1 minut

Bänkpress 4 Set 12,10,8,6 Rep
Försök utmana dig genom att öka vikterna efter varje set. Om du är van vid bänkpress sen tidigare så försök med omvänt grepp, förslagsvis i smith.

Viktade Dips 4 Set 12,10,8,6 Rep
Tänk på att sträva efter en viss framåtlutning på kroppen för att skifta större delen av belastningen till bröstmuskulaturen. 

Bröst PullOver 6 Set 12,12,10,10,8,6 Rep
Använd en hantell för den hr övningen. Öka vikten i takt med att du känner att du har kontroll över rörelsen. Ett tips är att vrida armbågarna mot varandra och försöka hålla dem så under hela övningen.  

Stående bröstpress i kabelmaskin 4 Set 12,12,12,12 Rep
Fokusera på att hitta stretch i bröstmuskeln och full kontakt i kontraktion. Öka vikten i takt med att du känner dig starkare utan att kompromissa med tekniken. 

Dela på Facebook
Tweeta

Redaktionen tipsar

Uppdaterad 2017-09-25 22:47